/ Diary /

Fyrverkerier <3

Nyårskvällen gör mig alltid helt galen. Jag älskar verkligen fyrverkerier och vill inte missa ett enda - hur lätt tror ni att det är? ;) Så fort jag hör en smäll springer jag fram till första bästa fönster för att se om det var något fyrverkeri. Riktigt osmart av mig egentligen... om det väl var ett fyrverkeri som syndes från fönstret har jag ju ändå redan missat det? Haha.

Nu har det blivit mörkt och man hör smällar lite då och då. Jag ska verkligen försöka att inte springa runt och glo i fönstren allt för mycket ikväll.
Säger jag och vänder mig genast om mot fönstret när jag hör ett pangande.
#1 / / Johanna:

Jag har samma problem. Men jag springer inte till varenda fönster :P

#2 / / hanna.:

haha, jag älskar också raketer:D.

#3 / / Nathalie:

Intresserad av ett banner/länkbyte? :)

#4 / / elsa:

jag funderar på att färga håret och tyckte/tycker att din hårfärg är jättefin! (;



vilket märke & färgton använde du?

#5 / / elsa:

jag funderar på att färga håret och tyckte/tycker att din hårfärg är jättefin! (;



vilket märke & färgton använde du?



(jag har läst din förra blogg lite grann och vill förövrigt tillägga att du är en väldigt duktig fotograf :D)

#6 / / S a r a:

God fortsättning :)