/ Diary /

Nya hårfärgen



Ungefär såhär ser mitt hår ut nu. Mörkare och lite mer åt det röda hållet (men ändå inte såå jättestor skillnad mot förut). Jag tycker dock att det är lite mörkare i verkligheten, men det kan nog bero på att jag stod vid fönstret på bilden, och jag har ju inte riktigt sett det själv i dagsljus... om ni fattar vad jag menar? :)
Håret är förresten lite fläckigt... morr på mamma som slarvade! Haha. Men det syns förhoppningsvis inte allt för mycket. Om inte annat är det ju bara toning, så det mesta av färgen lär väl försvinna om inte allt för lång tid :)
#1 / / jossi:

blev ju riktigt fint ju, sötis :)

#2 / / G I L R A E N:

Jättefint. :)

#3 / / Sanna:

Jätte fint juh! <3

#4 / / Therese:

Avis på ditt hår! Riktigt snyggt. :)

#5 / / Fina:

vilken fin blogg du har!!

ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll?

#6 / / MARRUE:

snyyyggt!

#7 / / Madicken:

Vilka fina ögon du hade :)