/ Diary /

Så var julgranen fixad

Jag och mamma har precis varit iväg och köpt en julgran. Lite tidigt kanske, men den får stå ute på altanen i några veckor innan vi tar in den. Det är en kungsgran, och de ska visst inte barra lika mycket. Dessutom tror jag inte att de har lika vassa barr som "vanliga" granar, så man sticker sig inte lika mycket när man klär den. Perfekt!

Idag ska vi baka pepparkakor också. Vilken julstämning jag får nu!
#1 / / Lyddia:

har ni riktig? ^^ Min mamma vill aldrig ha riktig julgran så hon kör med sin gammla plastgran XD

Ja vill också baka pepparkakor 8DD De är kul X''D Å smeten är god >w<

#2 / / Lyddia:

Sv: HAHA okej XD Ja med >__< de är finare med riktig tycker ja X''''D

Jaww ^-^

#3 / / Lina:

Själv ska jag typ göra knäck, dumlekladkaka och kola, :D

#4 / / David:

Fina bilder du tar ;)

Fast du skrev om en Nikon där nere, lite fel va!

Canon ska det vara! :D

#5 / / EmmaConstance:

Dessutom är dom mer "piff och puffiga" :)