/ Me /

Utmanad

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Blev utmanad av Lisa.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1.
Jag är jätterädd för vildsvin och björnar. Så fort jag är i en skog frågar jag någon om de finns där.
2. Jag gillar gulliga saker, typ ord. Snigel och fisk måsta vara de bästa orden som finns.
3. Jag är rätt blyg och skulle aldrig klara av att gå fram till någon jag inte känner och ta kontakt.
4. Jag klarar mig inte utan min grafräknare, seriöst! Vanliga miniräknare går knappt att räkna på enligt mig.
5. När jag var liten smörjde jag in mitt ansikte med tandkräm. Jag trodde att det var någon ansikskräm och ville vara duktig och smörja in mig själv. Mamma frågade förskräckt vad jag hade gjort när jag stolt kom och visade henne.
6. Så fort någon säger något som innehåller siffror måste jag räkna ut någon form av statistik över det. Nörd or what?
7. Det händer ofta att jag tänker på vad jag skulle skriva om mig själv i sånna här listor, men så fort jag ska göra en har jag glömt allt och har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag tror att jag har dåligt minne.

Tyvärr är jag för lat för att utmana folk... haha. Jag skulle ändå aldrig kunna bestämma mig för vilka det skulle bli, så alla som vill får anta utmaningen :)
#1 / / Nilla:

haha, du vet att om man har tandkräm i ansiktet tar det typ bort finnar? xD

#2 / / Anonym:

Snygg blogg!