/ Diary /

Idol + Lars + min granne ;)

Har just tittat på Idol, och det finns nog ingen jag gillar betydligt mer än de andra. Hoppas dock att det går bra för Lars, han är ju härifrån stan! :D

Haha, jag måste bara berätta det här:
För ca 1-2 veckor sedan var min granne och hennes kompis på stan, och då såg de honom (Lars, alltså) där. Gissa vad de gjorde? Jo, de började filma honom! Sen såg han dem (och tydligen glodde han - vem skulle inte göra det när man upptäcker att någon filmar en?), och jag antar att de tyckte att det var liiite pinsamt.
Det känns så himla typiskt min granne att göra så här. Jag kan verkligen föreställa mig henne när hon står där och filmar och blir upptäckt ;)
#1 / / Josefin:

Jag får en liten känsla av nevnarien när jag ser din blogg. men det är inget fel med det. hon är underbar...

#2 / / Anonym:

Jag vet att du inte hjälper till med bloggkodning osv.. men jag skulle vilja ha de ungefär som dig

en rad i från skild med där man skriver en bild på sig själv och sin info under kan du ge mig något tips eller något för jag är helt LOST när det gäller detta och ingen vill hjälpa mig och jag förstår om du inte har tid men tack ändå :)......

#3 / / Ellen [Alatariiel]:

Lars gillade jag mycket han var skoj ^^



Hittade dig från någon annans blogg, har för mig att du varit medlem på stallet.se själv var jag aktiv där för drygt 1 år sedan och då med stallet "Hästdalen", men du vet nog inte vem jag är men just nu är jag bara aktiv här: alatariiel.blogg.se alltså bara på bloggen och min bilddagbok då ^^. Men nice blogg iallafall :)



Mvh Ellen.

#4 / / Hanna:

Tänkte bara önska god jul ! <3