/ Diary /

ÅH. Lycka.

Gissa vem som är överglad just nu?!
Om ni gissade på mig så har ni alldeles rätt. Anledning? Jag har fått sommarjobb! :D
Iiiiih, det trodde jag verkligen inte att jag skulle få. Jag hade redan gett upp hoppet och lite smått accepterat att min sommar skulle bli fruktansvärt långtråkig och allmänt hemsk.

Okej, det är inte överdrivet roligt att jobba, men då får jag i alla fall göra något annat än att gå hemma hela dagarna. Dessutom tjänar jag ju pengar.

Hur länge jag ska jobba och så vet jag inte än, de skulle skicka brev. Jag ska i alla fall vara på BAE Systems Bofors. Wiiiiehoo, vapentillverkning eller vad det nu är (ehe, jag är inte helt säker på vad de gör). Aja, jag skulle få jobba med arkivering.

Det känns litegrann som att mitt liv är räddat. Haha.
#1 / / Johanna Thedéen:

Nu kanske du kan få en D90 om du tjänar bra med pengar, haha ;D

#2 / / K:

Grattis till sommarjobbet! Alltid trevligt att känna sig överglad, speciellt när får lyckorus =)... Har du sökt till många företag i år?

#3 / / Linnéa:

K: Jag sökte till tre olika (BAE, Saab Bofors Dynamics och Cambrex) ^^

#4 / / Frida:

wiho, grattis! :>

#5 / / K:

Det var inte värst många =)