/ Diary /

Plånis.

Näst sista dagen av 2009 idag... känns väl bra. Eller dåligt, jag vet inte. Nej, det känns nog inget speciellt faktiskt. Det är ju inte som att någonting kommer att bli annorlunda bara för att det blir nytt år direkt. Förutom att man kommer få skriva -10 istället för -09 och det ser så jäkla fult ut. Haha :)

Jag köpte förresten en ny plånbok igår! Äntligen. Tyvärr var myntfacket lite väl litet (jag är ju liksom myntsamlarn #1) men jag får väl försöka att skärpa mig. Den kommer från Lindex, om någon undrar.



#1 / / moa:

Åh, söt plånbok :) haha ^^

#2 / / tina:

har ingenting med inlägget att göra, men om jag skulle se dig på stan skulle jag fan se dig som en "kändis". jag skulle få sånt där liksom "hugg" som jag har fått dom få gångerna jag har sett en "kändis". haha.

#3 / / Nora:

Oj, vilken snygg! Måste kolla om det finns någon kvar här hemma! Visst lägger du till dom där ränderna i photoshop? Kan man göra det i tex GIMP som är väldigt liknande photoshop fast lite lättare. Och hur gör man? Tacksam fö svar :)

#4 / / Nath:

Va fint du fotar =) Riktigt sngygga bilder.

#5 / / Frida:

Fin plånbok :D

#6 / / Linnéa Isabelle | PHOTO ღ:

Åh, sånn där plånbok vill jag också ha! ;)