/ Clothing /

I will attack!


Hallå där ute :)
Idag ser jag ut som på bilden ovan... minus hårbandet. Jag hade det bara för bildens skull, lite hippiekänsla över det hela.

Egentligen har jag inget jag vill säga, så jag ska inte skriva massor av onödigt babbel. Men hittills idag har jag i alla fall plockat upp pusslet och städat i mitt rum samt börjat läsa Breaking Dawn. Nu sitter jag och lyssnar på 30 Seconds to Mars och strax ska jag ut på promenad (vädret är jättefint). Senare ska jag hem till Annie också. Great!
Inget tråkigt babbel? Trodde jag ens själv att jag skulle lyckas med det? :P
#1 / / xSessan:

Hoppas du lägger pusslet snart, vill se hur det ser ut xD

#2 / / l i s a:

Åh, BREAKING DAWN :D

pallar inte att läsa den på engelska -.-

#3 / / hanna:

Gillar du också twilight :D?! men orka med breaking dawn, läser hällre den på svenska när den kommer ut ;). kommer ju i mars:D.

#4 / / Malin:

Du har sjukt cool stil! :D

Ååå 30 Seconds to mars ^^ Bästa bandet ever!

#5 / / ellen:

Hippiebandet var fett coolt ju. :D

Använd det ;)

#6 / / Fina:

jag tror nog att jag förälskade mig lite i din blogg, lägger till den på bloglovin så jag inte tappar bort dig. Kram!

#7 / / Stina:

Vilken fin blogg du har! ^^

Haha jag har också en Nikon D40 :)

#8 / / Julia:

snygg stil du har!

#9 / / angelina:

Hej, fin blogg du har.

Hur mår du ?

ÄLSKA TWILIGHT SERIEN :D

Hoppas du får en bra fortsatt lördag.

Spana gärna in min blogg.

Kram

#10 / / Bea:

Snyggt!

#11 / / VILDA.TILDA:

jätte fint !!

#12 / / Malin:

Grym bild :)

#13 / / Emma:

Hejsan,

Du har en fin blogg!

kolla in min blogg du med,

om du gillar skulle det vara roligt

om du ville premenuera på den, vad tycks? :)

#14 / / MOA:

haha aouf vilka mysiga tofflor, och vad söt du är :)

#15 / / nicolina:

fina kläder, ge mig! ;)

#16 / / Lena:

snyggt! vi har lika sjal, hehe :)

#17 / / Linda:

Vart har du köpt dina kläder ;P ?

#18 / / josephine:

du är söt :) allt bra med dig ?

#19 / / emma:

snygg blogg du har! :)



titta gärna in på min blogg

www.missemmasvarld.blogg.se



ha en bra kväll! <3

mvh emma

#20 / / Louise:

är den vita stickade från gina ? :D

#21 / / Johanna:

Breaking Dawn !? Hur orkar man ens läsa Twlight-böckerna :o När jag såg den där Breaking Dawn på bokaffären i Luleå så höll jag på å tuppa av. Och på engelska dessutom!

#22 / / Ss:

#23 / / Ss:

coool bild!

#24 / / Malin:

30stm är superduper musik ;)

#25 / / amanda:

superfin blogg :D