/ Blablabla /

Reeedan?

Jag blir lika förvånad varje vecka när jag upptäcker att det är helg. Nyss var det ju måndag!? Vart tar tiden egentligen vägen...?


Bilden är från april förra året.
#1 / / G I L R A E N:

Känner desamma. :/

#2 / / l i s a:

men det är ju sköööönt med helg :)

#3 / / Cecilia:

Ja det kan man undra.. Snart sitter man väl i rullstol och är 80 år O.o Men så fort hoppas jag inte att det går xD Jättefin bild förresten , gillar den väldigt mycket redan första gången jag såg den på din gamla blogg (:

#4 / / emilia:

tiden går otroligt fort!

#5 / / alexandra:

Häääääärligt med helg är det iallafall! :D

#6 / / J.:

Den bilden är riktigt nice gillar ljuset ;)

#7 / / J O H A N N A:

Jag håller verkligen med dig, var tar tiden vägen? xD

#8 / / › Kaттa:

Tuff bild ^^



Ikea klocka? :P