/ Diary /

Som skuggorna från små grå lätta moln

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men plötsligt kan jag sova mycket längre på morgonen än tidigare. Då kunde jag knappt ligga kvar i sängen till klockan sju, och nu kan jag gå upp runt tio - halv elva. Måste väl bero på att jag inte tillåter mig själv att sova förrän klockan är ett - två på natten. Haha.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska våga gå ner... mammas kompis var/är här och jag orkar inte träffa henne eftersom jag säkert ser helt nyvaken ut och det är ju pinsamt. Hm... men jag skulle tro att hon har gått. Annars är det väl inte hela världen :P

#1 / / T h i s I s T e s s:

Ojojoj vilken fin bild!

#2 / / Nathalie:

Väldigt vackra bilder! Jag gillar tonen i dem och texturen. Kanske en guide på hur du gjort dem?

#3 / / hanna:

gillar första bilden jätte mycket:D!

#4 / / Denise, Spegelkras photo:

Sjukt fina bilder :)

#5 / / L I L I J A:

Sjukt fina bilder!



& klart du kan visa dig nyvaken :)

Du är säkert jättesöt ändå!

#6 / / Emma:

Va duktig du är på att fota :]

#7 / / lina:

Väldigt vackra bilder.

#8 / / G I L R A E N:

God damn va sjuuuukt fina bilder! Love it!

#9 / / K:

Mycket fin!

#10 / / Maria:

Galet vackra.

#11 / / Danielsson:

Jättefina bilder! :)

#12 / / J E N N I F E R:

Superfina bilder! Du är den enda personen som jag vet har en NIKON D90. Ska nämligen köpa en sån till vintern, den är alltså något att rekomendera? :) För du tar ju underbara bilder med din!

Kram.

#13 / / emilia:

superfina bilder!

#14 / / Sandra:

Måste bara säga att jag älskar din blogg, och blir jätteglad varje gång du uppdaterar.

:D

#15 / / FREJA KNUTSSON:

snyyyyyyggt!