/ New in /

Vi är drottningar och kungar.

Idag har jag, syster och mamma letat runt efter en present till min morbror. Vi köpte dock mest saker till oss själva, haha. Jag fick med mig ett par skor från Skokanonen (och vi som bara skulle titta in eftersom vi aldrig hade varit där sedan de öppnade här i stan...). De ser ju inte alls nästan precis likadana ut som ett par jag redan har... (hej ironi!)

Imorgon ska vi åka till Örebro och då kan vi ju hoppas på att jag kan få spendera lite mer pengar. Någonting måste jag ju göra för lönen jag har fått från sommarjobbet? :D


Snyggt med mörkgrå strumpor då jag inte hittade några svarta.. haha.
#1 / / LINA PALM - Fotoblogg:

Riktigt snygga! :D

#2 / / FINA - FOTOBLOGG:

söta skor :)

#3 / / JULIA:

underbara bilder :D

#4 / / Anna:

Det är världens sötaste skor, dock är det väldigt dålig kvalité på de. Köpte såna i vitt, och sulan lossnade trots att de i affären garanterat att de inte skulle det. Hoppas dina håller lite längre än mina iallafall :)

#5 / / J E N N I F E R:

Sv: Okej, så bra det! Ja, du tar underbara bilder :)

#6 / / emilia:

jättesöta skor!