/ Diary /

Keep your hand in mine.

Igår kväll/natt satt jag uppe och bara nördade videos på youtube, haha. Jag har helt snöat in på covers som folk har gjort av olika låtar just nu. Den här är ju bara för bra. Älskar låten och killen som gör den är ju sjukt duktig.

Jag har kommit på att det är sjukt hur mycket vissa låtar kan få mig att gråta. Varenda gång jag hör dem.

#1 / / K:

Älskar att sitta och kolla covers! Extra kul när det är hemmagjorda amatörcovers. http://www.youtube.com/watch?v=s_4aGXTHo7w hur söta är de inte egentligen..! Speciellt det lilla headbangande trollet längst fram :P

#2 / / Johanna Thedéen:

Haha, samma sak med mig, kan gråta till en massa låtar och videoklipp om och om igen x)

#3 / / ellen:

Jag började gråta till den där filmen på Youtube när dom killarna återförenas med sitt lejon. Så rörande. :)