/ Diary /

Nya glasögon snart!

Idag när jag jobbade var mamma iväg och fick mina glasögon lagade. När jag kom hem och satte på mig dem upptäckte vi att de var jättesneda, så vi cyklade ner till optikern igen och fick dem justerade.
När vi var där tittade vi även på bågar, eftersom jag vill ha nya glasögon (jag har ju haft de jag har sedan i sexan!). Tre par fick följa med hem, och på torsdag ska jag på synundersökning. Wah. Det betyder ju att det inte tar allt för lång tid innan jag får nya glasögon! Det hade jag verkligen inte räknat med (för bara ett par dagar sedan sa mamma att vi kunde ta det i höst). Men roligt... kanske.
Jag tror i alla fall att jag har bestämt mig för ett par av bågarna nu... :) Det känns underligt. Jag har ju alltid haft de jag har, hur ska jag kunna byta ut dem?

Nu tänkte jag försöka gå ut på en liten promenad. Om jag överlever värmen, vill säga. Som vanligt vill jag ha jeans på mig (eller möjligtvis trekvartslånga byxor), men jag kommer fasen inte att stå ut. Nej, nu tar jag på mig shorts. Hjälp. Jag känner mig så sjukt obekväm i det att det inte är sant. Jag får panik bara av tanken... usch. Men nej, bort bort bort med tankarna så kanske det går bra.


#1 / / FINA:

fin bild! :)

#2 / / Christin M [ FOTOBLOGG ]:

Gillar bilden!

#3 / / t h i s i s t e s s:

Du är säkert jättefin i shorts!

#4 / / Senna:

Jättefin bild :)

#5 / / Ebba:

Jätte fin blogg :D<3

#6 / / E M M A:

vilken fin bild :)

#7 / / K:

Fin bild. Kul med nya glasögon även om de nuvarande passar dig som handen i handsken.

#8 / / Matilda:

snygg blogg :)

#9 / / Neha:

Fin bild=)



Att byta ut glasögonen kommer inte bli några problem, det trodde jag också förut att det skulle bli men jag måste säga att jag är mer nöjd över de nya än de gamla, det blev jag nästan direkt=)

#10 / / Dilin:

fina bilder:) kolla in min blogg har startat en tävling nu^^

#11 / / FINA:

Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och skulle därför bli jätteglad om du ville rösta på mig.



GÖR SÅHÄR

1. Gå in på lottosommar.se

2. Sök på Eva-Lena i sökfältet.

3. Klicka på bilden och rösta.