/ Photo /

Again.




Det börjar faktiskt kännas lite enformigt att mest fota blommor hela tiden. Jag vill fota massor av andra saker också, men det står helt still i hjärnan på vad det skulle kunna vara... suck.

Idag har jag varit på IKEA och köpt en ny matta :) Jag hade två stycken förut som var små och runda. De låg aldrig på rätt ställen (kanske för att jag flyttade runt dem hela tiden?), så jag hoppas att det blir bättre med den nya. Den är inte riktigt lika... flyttningsbar. Även den här är röd (men tyvärr inte sådär lurvig som jag ville ha).

#1 / / Linda-Pauline:

Jätte vackra bilder!

#2 / / Emma:

jag kan inget annat än att hålla med dig. känns sjukt tråkigt att bara fota blommor nu. vill få massor utav inspiration och fota andra vackra saker. :)



men fina bilder föresten. =)

#3 / / Nilla:

Fina bilder :D:D

#4 / / I D A:

Du kan ju testa att fota på någon sport (: vill du så kan du hänga med mig på crossbanan och testa (: det är kul! ^^

#5 / / E L L E N:

superfint :D älskar oskärpan ;)

#6 / / FINA:

fint!

#7 / / LINA PALM - Fotoblogg:

Jättefina bilder! :D

#8 / / Josefine:

grymt fina bilder :)

#9 / / Nene:

underbara bilder, verkligen! :D Särskilt de två första. du är så bra alltså ^^

#10 / / E M M A:

jättefina och sommriga bilder. :)

#11 / / Dilin:

fina bilder:)

#12 / / Emma:

fina bilder!

#13 / / Neha:

Jag börjar också ledsna på att fota blommor, jag vill testa porträtt/modellfoto nu, det tycker jag känns intressant:)



Puss och Kram Neha

#14 / / FOTO I NORR - MARIE:

Mysiga och fina bilder och dom hade gjort sig bra i ett sovrum med en vacker ram eller som ett collage i en ram. Hoppas du har det bra och ha en fin dag!

#15 / / Jessica Simpson fanblogg:

Vilka underbara bilder!

#16 / / Carolina:

Jag känner mig också galet less på att fota blommor, så nu kommer det nog bli mycket porträtt framöver:D



Älskar dina bilder!

Helt otroliga:)

#17 / / felicia:

hur laddar man upp bilder utan att förminskaren gör de så brusiga? :(

fin blogg & bilder!

#18 / / Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

Så fina bilder :)