/ Diary /

30 (Seconds to) Mars

Så har man tagit sig igenom ännu en måndag då. Imorse när väckarklockan ringde trodde jag att det var en äggklocka som ringde för att potatissalladen jag drömde om hade kokat klart (sen när kokar man potatissallad?). Jag blev grymt besviken när jag insåg att jag var tvungen att gå upp, haha.
Det borde gå att lagra de första tankarna man får när man vaknar på morgonen, för de är alltid så knäppa. I alla fall mina... jag kan få för mig precis vad som helst.

Bilderna är fotade i somras... eller våras... eller höstas.

#1 / / E L L E N:

grymt fina bilder :DD

har du lagt på något filter i photoshop efteråt? :)

har velat ha typ sånt som det ser ut att vara på bilderna, men inte hittat. :/

#2 / / FINA:

otroligt fina bilder!!

#3 / / Johanna:

Grymma bilder :D snygga!

#4 / / Lina:

Riktigt snygga bilder!

#5 / / E L L E N:

har du laddat ner penseln, då ? :)

var isf? ;)

#6 / / Sofia:

Väldigt fina, älskar bilder med mycket känsla.

#7 / / Carolina:

Åh gud vilka läckra bilder:)

#8 / / linnea:

fina bilder!

#9 / / Matilda:

Jättefina bilder! Som alltid. Du är min idol när det gäller foton... typ.

Och gissa om jag skrattade högt när jag läste "För att potatissalladen jag drömde om hade kokat klart"!