/ Me /

Rödtott


Mitt hår har gått och blivit rött. Litegrann i alla fall. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det än... det känns mest bara bra att håret inte blev lika randigt som förra gången jag tonade det, haha.

Jag tror dock inte att det är riktigt så rött som på bilden. Det är i alla fall mörkare (bilden togs vid ett fönster), så det syns väl inte lika mycket då, antar jag.
#1 / / Oiture:

TJUSIGT! <3

#2 / / Maria:

Snyggt! :)

#3 / / molly:

Vad fint :D Du passade i det tycker jag ^^

#4 / / Johanna:

Den färgen passade du i :D

#5 / / nene:

riktigt snyggt!

#6 / / Elsa:

Super snyggt! :)

#7 / / Senna:

Grymt snyggt!



fina ögon du har :)

#8 / / G I L R A E N:

Söttott! ;)

#9 / / Jossi:

Sötheten försvann ju inte iaf, din lilla sötnos :)

#10 / / mimmi:

Den färgen passade dig ..den framhävde dina ögon:)

ha en bra dag

#11 / / Johanna Thedéen:

Heter det inte krulltot? xD Eller är de bara jag som tror de..

Fint iaf ^^

#12 / / linnea:

jag tycker det va fint :D

#13 / / Nathalie [asilentescape]:

Snyggt! (Y)

#14 / / FREJA KNUTSSON:

Jätte fint tkr jag:) vissa passar i rött och vissa inte, men du gör VERKLIGEN det! :D

#15 / / Maja:

Det blev jättesnyggt med rött hår! Verkligen, det var precis din stil! ^^

#16 / / Jessica:

Nice!! har också funderat på de fast jag är redan nartuligt ("röd" (orange)) hehe xD

#17 / / l i s a:

ASSNYGGT! :D Den färgen borde du behålla! :O

#18 / / Emma:

ohh, vad söt du är och vad snyggt du passa i rött. vill oxå ha rött hår men vågar inte prova xD haha. =)

#19 / / Sofia:

Jättefint!

Har funderat på att tona mörkare rödbrunt rätt länge, och nu har två bloggar jag följer skrivit om det.

hehe.. vi får se.

#20 / / Emma:

Det var passade verkligen på dig. Supersnyggt! :)

#21 / / Maja:

snyggt!

#22 / / E L L E N:

Åh det var jättefint ju! :DD

#23 / / FINA:

grymt snyggt!

#24 / / Elsa:

Jag tycker det blev jätte fint! :D



#25 / / Jennifer:

Sött :D

#26 / / Anonym:

åhh så söt. du påminner om hon där i 'systrar i jeans'. jag kommer inte riktigt ihåg vad hon heter men söt är hon och du är jättelik henne.

kraaaaaam

#27 / / Elin :3:

(Lite sent, men skit samma xD)

Jätte fint blev det! :D

Jag ska tona mitt hår, undrar bara; Tonade du det hemma eller hos friören?