/ Diary /

Självporträtt


Jag har suttit och försökt förstå mig på Illustrator en stund nu... det är svårt! Eller så är det bara jag som inte är tillräckligt öppensinnad för att kunna acceptera att det inte är likadant som Photoshop.

I alla fall så försökte jag rita ett litet självporträtt, och ni ser ju det otroligt fina resultatet ovan... haha. Att rita har aldrig varit min starka sida (och den här bilden är ju inte heller särskilt noggrann).
#1 / / Johanna:

Finare än vad jag kan rita i illustrator iallafall.

Fast den där var ju fin så.

#2 / / Kindofjohanna:

hahahaha! gud vad sööt :)

#3 / / l i s a:

WoW, dig på pricken ! :D

Nejdå, den var jättefin ^^

#4 / / Petri:

Nu är månadens-bild tävlingen i full gång! Är du den lyckliga vinnaren? Rösta och se!

#5 / / Sandra:

haha sött! =)

#6 / / FINA:

sött!

#7 / / Veronica:

Aw :D

så gullig ;D



du lyckas iaf bättre än mig :P

#8 / / Vikkan:

Snyggt! Fast det var inte så himla likt ;)