/ Me /

Klippklipp - ny frisyr

Jag hade tänkt klippa min lugg litegrann, så att den blev lite mer som den var förut. Klipp klipp, och en rätt stor del av den utsparade luggen försvann (jag har ju inte klippt den på många månader). Sen fick jag för mig, efter lite övertalning av syster, att klippa ännu lite till, så att det blev en pannlugg. Sagt och gjort, så nu sitter jag här med en (lite ojämn och konstig) lugg i pannan. Jag vet inte vad jag ska tycka, haha :)

Jag har hittat det bästa sättet att tänka när man har beslutsångest och inte riktigt vet om man ska göra någonting eller inte: "Jag gör det fort!". Innan man hinner tänka allt för mycket, liksom. Det brukar ju för det mesta gå bra.


Det är svårt att både försöka ta en bild på sig själv och hålla ett papper för blixten för att få ett mjukare ljus, haha ^^

#1 / / Anonym:

grymt snyggt!!tar fram dina ögon på ett fint sätt :D

#2 / / Sara Tiara:

Du är finast i Sverige. Det säger jag inte bara för du är min syster. På riktigt :) <3

#3 / / Frida:

Vad sött! :D

#4 / / Bella:

Du är så grymt fin!

#5 / / linnéa:

snyggigt!

#6 / / Anonym:

Snyggt :)

#7 / / Frida:

haha, och jag klippte min lugg med kökssaxen igår, inte bra! superkort och ser helt sjuk ut. :(

#8 / / Frida - Fotoblogg:

va snygg du blev! Shitsnygg!

#9 / / Jossi:

åååh din snyggis!

#10 / / PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.:

vilken fin bild, du passar verkligen i rött!

#11 / / e l i i i n:

jag tyckte det blev riktigt snyggt =)

#12 / / Lydia:

Fy vad fint det blev! jättesött! :)

#13 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Åh, va du är söt!

#14 / / Sessan:

Tycker det blev riktigt bra, ovant bara att se dig i lugg