/ Diary /

The ultimate defense is to pretend.


Jag börjar ångra luggen, den är störd. Men det är en förändring, och just nu känns det som att alla förändringar är bra.

Jag insåg förut att jag aldrig kommer orka ens försöka förstå någon kemi. Gött att vi snart har halvkursslutprov. Hej IG!
#1 / / Frida:

Den är inte störd! :o Den är jättesöt!! :)

#2 / / Anna L:

Den är ju jättefin:)

#3 / / Miss E:

Din lugg är jätte fin :) Och ge inte upp kemin redan! Kör på så bra du kan och tänk att du kan, det funkar! :) Det kommer gå jätte bra :)

#4 / / Jill:

Jag tycker luggen passar dej! :)

#5 / / Frida:

äsch, jättesött ju! :)

#6 / / Sessan:

Hej jag läste just i en blogg där en vill byta sin Nicon D300 mot en d60, d90 eller d80. Då tänkte jag på dig, vet inte om du har lust att byta ut din kamera men verkar som det inte är några pengar emellan. Är du intresserad så är inlägget skrivet här: http://www.bloglovin.com/m/57603650/0

#7 / / Sessan:

Kände oxå så när jag skaffade lugg, om du inte vänjer dig vid den så kan jag trösta dig med att den växer :)

#8 / / alice:

du har en jätte fin blogg!

du passade grymt bra i lugg, btw :) kramar

#9 / / WIKTOROZ.SE:

Jag tycker luggen vart skitfin! <: