/ Diary /

Call the clouds and listen closely.

Jag vaknade för typ en timme sedan och tyckte inte att det var så stor idé att somna om, trots att klockan bara var halv sju. Imorgon kommer jag väl behöva gå upp runt fyra på morgonen, så det vore väl inte allt för smart att sova jättelänge idag.

Idag måste jag packa och sådär, för imorgon åker jag till London! :) Wiie. Att packa kan vara rätt kul (mycket bättre än att packa upp i alla fall), bara man kan bestämma sigför vilka kläder man ska ha med sig. Sora problem, det där! Och eftersom vi inte checkar in något bagage får man ju bara ha en liten resväska på 10 kg (som går som handbagage). Ujujuj, hur ska det här gå? :P

Nej, nu ska jag nog gå ner och äta frukost. Gröt, you know ♥


Bilden kommer härifrån (använder pappas gamla jobbdator, och här har jag inga egna bilder).

#1 / / Lisa Chen:

Samma här, packade aslite för att handbagaget inte skulle bli för tugnt ;D

#2 / / jennifer,:

du får ha det galet fint i storstaden. se till att fotografera en massa som du kan visa upp här sen :)

#3 / / Johanna:

Åh, guuud vad jag blir sjuukt avundsjuk! Min största dröm är att åka till London!

#4 / / Johanna:

Ska ni till England igen? o.o

Jag vill också! ;/

#5 / / Lisa:

Hade samma problem när jag åkte dit förra året.Men idag gör det inte så mycket,jag ska bara åka tåg.:)

#6 / / Jullan:

åååh london, dit vill jag också åka :D

#7 / / Lara:

Svar: Jaha ^^ Tack så jättemycket! :D