/ Diary /

29 september

Tjohej. Sitter och väntar på att Idol ska börja och tänkte att jag väl lika gärna kan skriva ett inlägg, trots att jag egentligen inte har något särskilt att skriva om.

Idag har jag i alla fall försökt plugga massa svenska eftersom vi har prov i litteraturhistoria imorgon. Voltaire, Rousseau, Bellman osv. Känns inte överdrivet bra, men det gör det å andra sidan aldrig om jag inte kan vartenda ord utantill.
Jag borde verkligen sluta ha så höga krav på mig själv. Det GÖR INGET om jag inte får alla rätt på ett prov. Det är okej att inte få MVG (hmm...). Man måste inte alltid vara bäst!

Mn nu är det idoldags :)
#1 / / matilda - [maatilda.blogg.se]:

godnatt!:)

#2 / / lina [discosadness.blogg.se]:

sv: åh, där är du med den fina bloggen igen! <3

tack för ditt svar :-) jag har fortfrande inte bestämt mig än, gör det troligen imorgon. men som du säger, är inte alltid kul att fota efter instruktioner. dock är jag så trött och stressad, att det skulle kännas kul att få ägna 2,5 timme av skolan åt enbart fotografering!