/ Everyday pictures /

You lost your self esteem along the way.

Provet idag gick inte allt för bra, haha. Läraren ska alltid ta med några konstiga och totalt oväntade frågor som man inte alls anser är viktigt... irriterande! Men man lär sig ändå att plugga efter hur han gör proven, vilket är bra. Om man lyckas plugga in rätt saker, vill säga.
Och med att det inte gick allt för bra menar jag att jag inte känner mig ganska säker på att få MVG.

Idag har det verkligen varit sjukt kallt! Jag har gått runt och frusit hela dagen. Speciellt på 80 min fysiklektionen, då fönstret var öppet. Hemskt! Och det flög in en geting då också. Ni kan ju gissa om jag verkligen fick kämpa för att inte skrika rakt ut när den flög runt preciiiis vid mig. Jag bara hörde den surra i örat och fick totalt panik. Jag har typ getingfobi, höhö.

Om man inte har något att göra kan man ju alltid gå runt i sitt rum och fota totalt ointressanta och tråkiga saker.




Fått av syster. Föreställer oss ♥


Candide vs Harry Potter. Jag vet ju vilken jag skulle vilja läsa... och vilken jag måste läsa :(

#1 / / Linda:

Mysbilder!

#2 / / C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign:

Mysiga bilder! :D

#3 / / emilia:

älskar din header!

#4 / / Nathalie - Fotoblogg:

Ah, SvB = Candide. Suck.

#5 / / Maria:

Hej. Varje vecka har vi en tävling på olika teman. Denna vecka är temat porträtt och det skulle vara kul att ha dig med. Tävlingen hittar du här: http://fotourval.wordpress.com Mvh, Maria

#6 / / jossi:

gillar bilderna ju :D

#7 / / Frida:

mysbilder:) och vartifrån är de snygga jeansen?

#8 / / Jennifer [fotoblogg]:

Mysiga bilder :D