/ Diary /

Jag tänker på dig ibland.

Anledningen till att jag inte uppdaterar här särskilt mycket är att jag inte har någonting alls att skriva om eller några bilder att visa. Jag går mest runt och gör ingenting om dagarna, och det är ju till och med tråkigare att skriva än att läsa om.

Då och då ploppar små meningar upp i mitt huvud som jag vill skriva ner, som till exempel att kråkor faktiskt är mycket större än man tror och att jag saknar att ha långa, nattliga msnkonversationer. Och alla vet ju att om man sitter och stirrar på telefonen och tänker "ring, ring, ring" så ringer den aldrig. Samma sak gäller med msn; sitter man och stirrar på listan med folk och tänker "skriv, skriv, skriv" så är det aldrig någon som skriver.
#1 / / linn:

Vad är fördelarna med en nikon?

#2 / / Frida:

det där med msn har du så himla himla rätt i.

#3 / / Takeapicture av Anna.:

Helt rätt!

#4 / / /JT/:

Stämmer mycket väl!

#5 / / sofia:

Så sant. Ring du!