/ Diary /

Men mot gummi, glas och metall betyder ett mirakel inget alls.

Ibland är jag bara en sån mes. Jag sitter här och börjar nästan gråta för att jag lyssnar på 747 och tänker på hur sjukt sorgligt det skulle vara att gå på en begravning för någon som har dött i en flygkrash och där den låten spelades.
(Jag är kanske bara lite nervös för att flyga just nu. Är inte direkt flygrädd, men ändå. Men om mitt plan krashar ska 747 spelas på min begravning har jag bestämt. Men nu ska vi ju inte dö så det spelar ingen roll.)
#1 / / gholen:

Jag har alltid uppfattat den låten som att man inte ska gå ivägen för bilar.

Med tanke på att låten är just sju minuter och fyrtiosju sekunder lång så är den ju öppen för all typ av tolkning.

#2 / / Jossi:

När åker du till turkiet o hur länge e du borta? :)