/ Diary /

Allt jag ville vara behåller jag alltid för mig själv.

Det känns på något sätt fel att helgen tar slut efter idag,
när det har känts som söndag sedan fredag eftermiddag.
Det är som att något borde hända
och trots att jag sitter uppe på natten och väntar
så kommer aldrig det där jag väntar på.
Jag vet inte ens vad det är.

Idag har det blivit bakning;
göra en sats med smet
inse att det inte räcker
göra en till
räcker inte nu heller
blanda ingredienser en tredje gång
och få till muffins så att alla i SI-gruppen ska få en varsin imorgon.



Mörkare kvällar,
kallare morgnar och
mer sömnighet i föreläsningssalar
är vad jag har att se fram emot nu
och jag är lite smått avundsjuk på alla som har höstlov.
Men på torsdag kommer mamma, pappa och världens bästa syster hit
och jag längtar, längtar, längtar.

#1 / / Jossi:

Grym bild :D

#2 / / Loova:

Läcker bild:O

#3 / / Marte:

elsker bildet!

#4 / / fanny:

grymt cool bild, nästan lite magisk :D

#5 / / Ida:

fin blogg :)

var med och tävla om veckans blogg på http://idanoorling.blogg.se/ :)

#6 / / Emma - foto mode vardag:

Tävling på bloggen pågår. Ett presentkort för fotoprodukter värt 300kr. Kika in om du är intresserad! :D

#7 / / Kamilla Nylund:

Wow vilken snygg bild, bra fångat.. Gillar färgerna i himlen.



Är det photoshop eller är det riktiga stjärnor? :-)

#8 / / hedvig:

sjukt snygg bild. LIKE