/ Photo /

Och du var ensam när du kom, nu har magin brunnit ut.

»
Vaknar upp på ovanligt bra humör,
allt beroende på att jag just haft en väldigt fin dröm.
Några timmar senare läser jag något som krossar drömmen
och visst hade jag alltid vetat att den aldrig skulle bli sann
(det hade jag inte ens funderat över)
men nu kan jag inte längre falla in i dagdrömmarna för att det skulle kännas fel.
Jag hade kunnat leva på det här i en vecka
men nu känner jag mig bara naiv som lät mig känna den där lyckan
även om det bara var i drömmen.

»
Promenarar, stannar, fotar, går en bit, fotar igen.
Hela tiden med Du & Jag Döden i öronen.







»
meningslöst







»
Önskar att jag var bättre på att vara social;
istället gör jag mitt vaniljte under tystnad.
#1 / / bea:

åh himla fina bilder :) jag undrar, är D90 än svår kamera att börja med? hehe, tänkte liksom om den skulle vara för svår som första kamera? fast jag e liksom ganska van endå, för jag har fotat jete mkt med min bästis d3000 som e väldigt nybörjare. SÅ jag undrar liksom om du tycker att jag skulle kunna köpa den som "första"? :) kram!



ps, du, jag döden e den bästa! okej efter en plats i solen.. ;D

#2 / / Daisy:

älskade dom tre första bilderna, eller förresten jag älskade alla!

#3 / / langtaefterliv:

Underbara foton och vackra rader! Du är fin!



Ta hand om dig!

#4 / / Mira:

hemskt fin blogg!