/ Diary /

Kill the party with me and never go home.

Helgen inleddes med shopping på Nova med Julia, Ida och Emy. Kändes himla bra att jag inte köpte något superdyrt heller, fast vi ju just har fått fetaste csn:et hittills.
På kvällen blev det korridorshäng med film, kaffe och krossad ananas med en klick creme fraiche och lite äpple/päron/vaniljkeso (sjukt gott!).

Idag har jag hunnit med att tvätta ett par maskiner, gå på aerobicspass, laga mat (att stoppa in en laxbit i ugnen och skära upp en massa grönsaker räknas väl som att laga mat?), göra ett par matteuppgifter och läsa en massa om inlandsisen i geologihäftet. Och så har jag pratat med syster på skype en stund också. Och nu sitter jag och dricker kaffe.



Örhängen jag köpte igår, för bara 29:50 kr på Lindex. Gillas!
#1 / / william:

fina ringar:D

#2 / / Fanny:

åh himla himla söt, dem vill jag köpa till min kompis! :)