/ Diary /

Kompakt.


Åh, vet ni hur gärna jag vill ha en sån här? Känns som att jag inte kommer klara av hösten utan en kompaktkamera som inte är allt för jobbig att varken ta med sig eller trycka upp i folks ansikten. Vill kunna dokumentera lite mer vardagsgrejer, för systemkameran orkar jag inte bära runt på så ofta. Tråkigt men sant.

Ungefär 3000 kr kostar denna kamera. Kanske lite dyrt, men jag vill inte ha någon annan. Och jag fick ju precis lön. Ska nog köpa, trots att jag känner hur pengarna redan har runnit iväg lite för mycket.
#1 / / K:

Finns förvisso billigare men med 16x optisk, vidvinkel och 1080p så har den allt och är värd priset.



Duger inte mobilen att använda till vardagsfotografering?

#2 / / Linnéa:

K: Gud nej, min mobilkamera är inte speciellt bra :) Dessutom har den ju bara digital zoom som är totalt oanvändbar.

#3 / / REBECCA:

Snygg blogg du har! :)

Kanske du har lust att göra ett bloglovin-byte?