/ Diary /

Ett litet hej.


Jag tänkte mest bara slänga in ett litet hej och säga att jag lever, men jobbar största delen av min vakna tid. På jobbet äter jag tårta och massa bananer, mördar flygande helikoptrar med en stor skjutgrej, dricker fyra koppar kaffe om dagen, tittar på skjutningar med granatgevär som får hjärtat att tryckas till i bröstet samt har det trevligt med bazookan som står på mitt kontor. Fast mest sitter jag och håller på med dokument som talar om hur bra de där vapnen ska vara. Roligt, yes.

Midsommar tillbringades med halva gamla NV3bTE3. Grillning och lekar och åh, vad jag tycker om er. Måste få de där bilderna snarast.

Annars målar jag naglarna i en nyinköpt knallrosa nyans samtidigt som döden hänger i luften, ligger på marken, flyter med vattnet, brinner med elden, är närvarande överallt omkring mig.
#1 / / Timo:

Trevligt jobb Linnéa ;P

#2 / / Ida:

Låter som du har det bra! ;)

#3 / / © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se:

Fin blogg!