/ Diary /

Inte min dag.

Gud vad jag har flängt runt idag alltså. Jag har handlat på först Ica, sen Willys. Och eftersom ingen av affärerna hade den glass jag ville ha (nej, jag är inte flexibel när jag väl har bestämt mig) cyklade jag till Lidl. De hade den inte heller. Då cyklade jag vidare till ett annat Ica, världens omväg jag inte ens visste säkert hur jag skulle köra eftersom jag blev stoppad av först vägbygge och sedan någon cykeltävling. Mitt i irrandet stoppar en kille mig och frågar efter vägen till någon kiosk. Jag säger var jag tror att den ligger och hoppas, hoppas, hoppas att jag inte körde iväg honom åt fel håll. När jag äntligen kommer fram till Ica #2 hittar jag min glass. Lycka. Cyklar hemåt och provar en annan väg - en cykelväg jag är rädd leder rakt åt helvete. Men det visar sig vara en genväg så jag kommer nästan rätt på mitt hus. Rätt på Willys i alla fall. Ännu mer lycka.
#1 / / hoho:

haha, då måste man ju bara fråga vad det kan var för glass som är värd den cykelturen?

#2 / / Alexandra:

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?