/ Everyday pictures /

Effektiv helg!



Jag har haft en himla bra helg hemma i Karlskoga. På en och en halv dag hann jag med att göra en massa saker; köpa tårta, prova skor, vara mupp på Kronhallen (bilden längst upp till höger haha), ha lite släktkalas, äta plankstek, träffa Annie, tona håret, dricka kaffe med familjen, mysa med syster, besöka mormors nya lägenhet osv. Jag längtar redan tills jag ska åka hem igen, tänk allt julmys! Baka pepparkakor, göra knäck, klä granen, dricka glögg och inte plugga. Jag ska minsann kötta på med statistikpluggandet nu, för jag vill verkligen klara tentan och få ett helt pluggfritt, nästan en månad långt jullov.
#1 / / Sessan:

Så mysigt du verkar ha haft det med familjen.

#2 / / K:

Äntligen börjar det närma sig julbak och allt som hör till. Längtar också!

#3 / / rebecca:

din blogg är så himla bra!