/ Me /

Hårfärg



Efter att jag tonade håret igår fick det ungefär sån färg som på bilden. Fast håret är lite blött, så det kanske inte riktigt stämmer (jag orkade inte vänta på att det skulle torka nu för att ta bilden haha). Det är egentligen inte särskilt stor skillnad mot hur det var innan, bara lite mer åt det röd/orangea hållet. Jag har ju ärvt en del rödhåriga inslag av pappa (han har/hade röd mustasch, haha!), som t.ex. fräknar, superblek hud som inte kan bli brun och några små röda partier i håret, så att bli lite mer rödhårig känns ju inte så konstigt.

Nu sitter ja och dricker mitt favoritte som smakar lite som pepparkaka. Var och tränade step tidigare ikväll och jäklar vilket svårt pass det var! Hängde absolut inte med, men jobbigt var det ändå. Tiden gick ju riktigt fort också eftersom jag var så himla koncentrerad på stegen. Det är ju rätt bra i och för sig!
#1 / / Sessan:

Så fint det blev. Var har du köpt thét som smakar pepparkaka?

#2 / / Sessan:

Varsegod. Aha.. då får jag komma ihåg att köpa den när vi är i stan nästa gång :)