/ Everyday pictures /

Helgen

Jag har ägnat min morgon åt att redigera lite bilder från helgen. Det är sådant man kan göra när man sätter en klocka som inte är omställd på ringning och kommer på det när man sitter med frukost klockan tio över sex istället för tio över sju.

Helgen var för övrigt grymt bra! Lite för kort dock, även om lördagen kändes som två dagar, minst.



När jag kom fram till Linköping åt vi på en grekisk restaurang. Så himla gott! (Vet ni hur länge jag har velat ha pommes frites eller? Haha.)



Sedan gick vi och köpte godis och hade filmmys hemma hos Annie.



På lördagen gick vi på stan och letade halloweenutklädnader + vanlig shopping. Tyvärr köpte jag inte den här fina mössan, utan det fick bli en svart, lite mer diskret sådär.



På kvällen bakade vi en god pizza.



Sedan började vi göra oss i ordning för halloweenfest!







Efter två olika förfester gick vi till universitetet för halloweeneftersläpp. Där blev det lite av en klassreunion - sju stycken från min gymnasieklass var där. Sjukt! Vill man träffa karlskogingar är det Linköping man ska till, seriöst.

På söndagen var vi stundtals lite allmänt trötta och sega, men det var mysigt. Och sen åkte jag hem. Det finns massa asbra bilder, speciellt på Jessica. Hahaha, så himla bra. Men nu ska jag snart åka iväg till skolan!
#1 / / Sessan:

Du verkar ha haft en trevlig helg :)

#2 / / Frida:

åh va härligt :)

#3 / / emelie:

älskar din header =)