/ Blablabla /

Hur svårt!?

Jag kom just att tänka på en sak. Hur svårt måste det inte vara att göra gymnasieval om man bor i en större stad där varje linje finns på flera skolor? Att inte bara behöva välja vad man ska läsa, utan även var. För mig var det ju bara att välja en linje och så fanns den på en skola i stan, och jag tyckte att det var jobbigt? (Men ändå rätt självklart.) Vet inte hur jag någonsin skulle klarat av att välja mer än så. Tacka vet jag småstäder höhö.
#1 / / Marielle:

Aaaah. Själv bor jag i Sveriges minsta håla och måste till våren även VÄLJA VART JAG SKA FLYTTA?????

#2 / / Linnéa:

Marielle: AAAHHH svårt! Ska du börja gymnasiet?

#3 / / Karin:

Jag har nio skolor att välja på! det är hur svårt somhelst! plus att jag har ju ingen aning om vilken som är bäst för just mig! :/ gaaah!

#4 / / KAROOFOTO:

vi har 32 gymnasier och runt 170 inriktingar haha... assvårt att välja:(

#5 / / Ismael.:

Har ungefär 40 gymnasier där nästan varje linje finns på varje. Döjobbigt.