/ Diary /

På bättringsvägen, förhoppningsvis



Hej på er! Det var visst ett litet tag sedan det hände någonting här. Jag har haft fullt upp med att hosta, ungefär. Men nu känner jag faktiskt att jag kanske börjar bli lite bättre! Igår var första dagen på en vecka som inte slutade med att jag la mig i sängen på eftermiddagen och inte kom upp mer. Och jag är så sjukt glad över hur mycket jag har sovit inatt! Fick visserligen hostattacker då jag hostade konstant i tjugo minuter, men när jag väl somnade sen så vaknade jag bara ett par korta stunder under natten. Om någon undrade, alltså.

Idag har jag haft en föreläsning och ska tillbaka till skolan om en stund. Slutar inte förrän vid fem, men det är ju faktiskt rätt mysigt att komma hem sent ibland också. Som omväxling från att sluta 12 alla andra dagar, hehe...
#1 / / Kicki:

Hej! verkligen många härliga bilder du har här. tycker om din header!