/ Diary /

1, 2, 3

Godmorgon!
Jag sitter här med morgonens andra kopp kaffe. Råkade vakna och vara pigg en timme innan väckarklockan skulle ringa, så nu har jag lite tid att fördriva. Kanske är det dags att packa upp min resväska nu? Så himla tråkigt, men det måste ju göras.

Kan även passa på att berätta hur duktig jag känner mig över gårdagens träning. Det blev någon form av intervaller, där jag joggade förbi tre lyktstolpar och sedan gick (i snabbt tempo då) förbi en i 30 minuter. Och sedan 35 minuter vanlig promenad. Just joggning är ju någonting jag tycker är fruktansvärt tråkigt, men när jag fick gå lite hela tiden gick det faktiskt väldigt bra! Jag vill alltid ha ett mål jag kan se där jag får sluta springa för ett tag, hatar att bara mala på liksom.

Nej, nu blir det dags att ta mig an resväskan. Ha det bra!