/ Food /

Dör så gott

Idag har jag en sån där dag då jag gör en del vettiga saker, till skillnad från igår. Jag har varit ute på en långpromenad, skrivit en packlista och just nu håller jag på och tvättar kläder och fixar naglarna.
 
Dagens lunch blev kallrökt lax, kokt ägg, avocado, broccoli, blomkål och en klick philadelphia. Satan vad gott det är med kallrökt lax alltså. Varför kan det inte vara lite billigare? Skulle nog köpa det jämt i så fall... (Men passar på när jag är hemma och föräldrarna betalar maten hehe.)
Bara för att jag har varit så frusen de senaste dagarna blev det grönt te till lunchen också.
 
#1 / / M O A:

Asså jag kan inte välja vilken färg på väska jag beställa kan du hjälpa mig med att säga vilken som är finast i mitt senaste inlägg? :)

#2 / / Victoria:

Nom nom för kali rökt lax.

#3 / / Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen:

Gud va gott! Jag älskar både kallrökt och gravad lax, skrämmande gott!

#4 / / Viccy:

Gott! :)