/ Me /

Snöskottnigsträning

 
Jag häromdagen.
 
När jag var ute och skottade snö förut fick jag för mig att göra benböj varje gång jag tog upp och kastade iväg snö. Då vår garageuppfat är ganska stor blev det alltså en del böjningar och mina ben var väldigt spagettiaktiga när jag kom in. Det kändes dock bra att få in lite träning i en sådan nödvändig syssla som att skotta snö.
 
Min julafton var förresten fin. Vi firade bara med familjen, men det var mysigt ändå. Jag fick de julklappar jag önskat mig (köksknivar, ögonskuggspalett, chokladkulor från Lindt, prydnadshus) och pengar. Nöjd!
#1 / / Mini:

Hoppas du haft en bra jul! :)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

#2 / / vanessa:

Fin! :)

#3 / / j u l i a:

sjukt fin bild och älskar det härliga vita rummet du sitter i :)

#4 / / Sofia:

Fina bilder! :-)

#5 / / Maya Lundberg:

Hej! vill du göra ett länkbyte?:)
Hoppas du haft en riktigt bra jul.

Kram Maya!

#6 / / Luanda Rodriguez:

Mysiga socker haha !

#7 / / Dundrish:

Söt

#8 / / Emilia:

du tar så otroligt fina bilder och din blogg är superbra! :)

#9 / / Victoria:

Tycker att du jämt är så söt på dina bilder.

#10 / / Kajsa:

Va mysiga dina strumpor/tofflor(?) ser ut (: !

#11 / / Caroline:

Du är himla fin!