/ Diary /

Slösöndag



Lite såhär såg det ut framför mig för en liten stund sedan. Efter att ha tillbringat hela dagen i sängen och blivit riktigt illamående efter min sjukt sena lunch (klockan 15!!! Har nog aldrig ätit lunch så sent förut) velade jag fram och tillbaka säkert 20 gånger över om jag skulle åka iväg och träna eller inte. Det slutade med att jag åkte iväg ändå, och det är jag glad över nu. Så ja, jag kom hem för en liten stund sedan och åt en frukostaktig middag: banan, hallon, naturell yoghurt och K-special. Och kaffe till det. Himla gott!
#1 / / Victoria:

Hej Linnea! Har lite problem med designen - vissa har två headers efter varandra, vad kan det bero på tror du? :)



Tack i förväg!

#2 / / Emma- Foto & Design:

Super fin blogg <3

Hur mås det?

#3 / / josefin:

himla fin blogg du har! :)