/ Diary /

Fullt upp

Hallå!
Min dator går att använda litegrann, men jag gör det helst inte eftersom det känns himla osäkert (den har troligtvis virus, som sagt). Dessutom har jag knappt tid heller, för jag går i skolan mellan 8 och 17 nästan hela veckan. Utöver detta har vi fått inlämningsuppgifter som ska göras till på måndag, hur fasen har de tänkt att vi ska hinna det? Tidsplaneringen rent allmänt känns ju inte som den bästa.

Men till något bra - jag ska få sommarpraktik på Karlskoga kommuns lantmäteriavdelning! Är himla glad över det, eftersom det ju faktiskt är något som är knutet till min utbildning och sådär.

Nu ska jag ta mig iväg och köpa en potatissticka. Efter fyra timmars föreläsningar om jordbruk i måndags blev jag sjukt sugen på att koka lite potatis. Älskar att vi har såna här lite udda föreläsningar om vete, ladugårdar, runstenar och så vidare. Kul med lite omväxling från det vanliga liksom.
#1 / / MISS ALICIA:

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia