/ Diary /

Godmorgon!!!!


Eftersom jag har packat ner alla mina kameror får det bli en mycket talande webcambild. Det är väl ganska uppenbart att den här bilden illustrerar att jag just nu sitter och äter min sista frukost i Lund, men att jag bara mår illa och inte alls vill äta och att jag därför kommer få en hemsk tågresa (för jag är ju egentligen hungrig). Jag skulle helt allvarligt gissa på att jag har sovit i exakt noll minuter inatt, så jag får väl försöka ta igen det på tåget.
Måste packa det sista nu, puss!
#1 / / Sessan:

Trevlig tågresa :)

#2 / / Anonym:

Vill du ha .se eller .com till din domän? GRATIS? HELT GRATIS? I hela 3 år?



Och kunna fortsätta blogga på samma bloggportal som du gör just nu?



HÄR FINNER DU:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/fa-en-gratis-doman-nu.html#comments