/ Diary /

Lämnad ensam

Hej! Nu sitter jag ensam i pojkvännens lägenhet eftersom han jobbar idag. Får se vad jag ska hitta på... titta ikapp lite Pretty Little Liars får det nog bli. Ikväll ska vi + Tobias föräldrar äta på restaurangen där han jobbar, det ska bli trevligt.
 
Min resa igår gick bra, fast jag har ont i axlarna idag. Träningsvärk efter att ha burit på mina väskor kanske? Det var TUNGT! Direkt efter att jag blivit upphämtad av Tobias åkte vi till Olympia (??) eftersom hans jobb bjöd på mat + fotbollsmatch. Vi åt mat och gick hem innan matchen ens börjat. Vakten i entrén frågade om vi skulle komma tillbaka när vi gick ut, och när vi svarade nej såg han jätteförvirrad ut och bara "...... var det ingen bra match?". Haha.
 
Nu är jag hungrig så jag måste gå och köpa ägg till omeletten jag tänkte göra. Tyvärr spöregnar det så det känns inte så lockande att gå ut... Men jag fick tips om att INTE använda någonting från kylskåpet eftersom allt är för gammalt. Bäst att låta bli alltså. Sist jag kom hit hittade jag ett tre månader gammalt mjölkpaket. Någon är inte så bra på att rensa, med andra ord.