/ Diary /

Skolstart

Snacka om att jag hade söndags-/måndagsångest igårkväll/imorse. Eller det kanske snarare var börja-skolan-efter-långt-lov-ångest, för jag har ju varit ledig i över en månad nu. Det var inte alls lätt att gå upp imorse (speciellt inte med tanke på att jag var tvungen att gå upp jättetidigt trots att jag inte började förrän kl 10 eftersom jag befann mig i Helsingborg...).
 
Nu är första skoldagen avklarad och det känns helt okej, förutom att det verkar bli himla massa att göra den här terminen. Jag få väl se det positivt; jag kommer nog lära mig massor. Det känns dock inte riktigt lika kul att jag har köpt en skolböcker för ett par tusen och då har jag inte ens köpt allt än. Det värsta är väl ändå att jag behövde köpa ny lagbok, inte det roligaste!
 
En frukost från i somras
 
#1 / / smallmoments:

fint!