/ Everyday pictures /

Februari - maj

Hej!
Jag lever fortfarande, men bara inte här på bloggen. Jag inser nu hur länge sedan det var jag skrev något, hela fyra månader. Galet. Det har faktiskt varit rätt skönt om jag ska vara ärlig. Jag har ju bloggat så himla länge, tror att jag startade min första blogg år 2006. Jag vet inte om jag kommer fortsätta här eller inte, det visar sig. Om jag känner för att blogga framöver så gör jag det, annars låter jag bli.
 
Vad har hänt sedan sist då?
Jag kommer knappt ihåg alls vad jag har gjort såhär på rak arm, utan tänkte istället gå igenom mina bilder på telefonen och visa: (för nej, någon annan kamera än mobilkameran har inte alls använts)
 
Hade klassittning / Gick en runda i Helsingborg när de hade pyntat hela stan med ljuseffekter
 
Mamma och syster kom ner på besök / Årets första grillning (i början av mars!) vid ett stenbrott utanför Lund
 
Jag åkte och hälsade på Annie i England och en dag när vi skulle åka hem från Oxford gick bussen sönder så vi fick sitta där i tre timmar utan värme, det var KALLT / Åt en supergod banoffekaka på en pub
 
Vi åkte på skolresa till Småland i tre dagar och lärde oss om skogsbruk / Valborg i Stadsparken här i Lund
 
Åt frukost på ett mysigt café i Helsingborg / Hittade en söt bil
 
Magnoliaträdet utanför gymmet var himla fint / Shortspremiär!
 
Fint rosa träd i pojkvännens föräldrars trädgård / Dämpade mina tentanerver lite med en supergod sallad
 

Där är lite av vad som hänt de senaste månaderna. Igår hade jag min sista tenta för terminen, vilket innebär att jag har sommarlov nu. Imorgon tar jag tåget hem till Karlskoga, vilket känns himla konstigt.
#1 / / Julia:

Börja blogga igen Linnéa! :) saknar dig, men snart ses vi :D <3

#2 / / Matilda:

Jag har saknat dig! :)

#3 / / Victoria:

Roligt att höra av dig igen :)