/ Food /

Havrepannkakor och cashewgrädde

Idag har jag varit på en seminariedag som min institution på skolan anordnade. Vi gick visserligen hem vid lunch, då vi tyckte att det fick räcka (haha). Jag åkte direkt och handlade och måste sett skitdum ut i affären eftersom jag var så kissnödig att jag nästan studsade omkring, haha! Väl hemma gjorde jag havrepannkakor (½ dl söndersmulade havregryn, ½ dl havremjölk och 1 ägg) med hallon, blåbär och cashewgrädde (mixade cashewnötter med lite vatten, blev dock lite sådär eftersom jag gjorde ganska lite och mixern är ganska stor). Så gott! Jag älskar ju havre, så dessa pannkakor är perfekta enligt mig.
 
Efter lunch hade jag inget att göra, så det fick bli en promenad ner till stan för att se om de hade ett skärp jag vill ha på H&M. Det hade de såklart inte... Har bara hittat det på ett H&M i Malmö, men då fanns inte den storleken jag ville ha. Sen har jag inte hittat det överhuvudtaget på något annat H&M (eller på hemsidan). SÅ STÖRIGT!