/ Diary /

Inredningsplaner

Jag har just kommit hem från en morgonpromenad och sitter och äter frukost. Förut gillade jag inte alls att gå ut och gå direkt när jag vaknat, men nu gör jag det. Så himla mysigt att komma in och äta frukost och dricka massa kaffe sen ju!
 
Jag har fått ett ryck och känner bara att jag MÅSTE göra om i min lägenhet nu. Min familj kommer ner och hälsar på imorgon, så jag har gjort en plan! Det finns en spegel på Ikea som jag verkligen vill ha, och om jag köper ett nytt skrivbord och vrider på det så kommer den att få plats (troligtvis). Så pepp! Måste bara höra med pappa om sladdar och grejer, samt om min skrivare och rauter skulle få plats någonstans. Men jag hoppas verkligen att det går, för jag vill ha lite förändring i lägenheten nu.
 
Gick här imorse, dock var det inte alls lika grönt och fint... Dessutom massor av grenar som låg över hela vägen efter stormen.
#1 / / Louise:

Fin bild och härlig blogg! :)