/ Diary /

They came like moths to a flame

 
 Klockan är inte ens sju och jag har varit vaken ett tag nu. Ibland har jag problem med att somna om när jag vaknar för tidigt på morgonen, tror att jag börjar tänka för mycket ochgår upp i varv för mycket. Inte kul när man vill sova länge ju!
 
Det verkar som att jag måste köpa en ny dator, för min vill inte riktigt starta. Och även om jag får igång den så är den ändå inte riktigt frisk. Åååhh, sån tråkig utgift! Och så mycket beslutsånghest över vilken dator jag ska köpa...
 
Igår var jag och mamma och hämtade upp syster som kom med tåget. Innan dess gick vi dock på en liten shopping runda i Örebro. Jag kände för att köpa en helt ny garderob, men nöjde mig med ett linne och en kofta. Duktigt. Nu ska jag kolla efter kläder på internet istället, hihi. I brist på annat att göra när ingen annan i familjen är vaken liksom.