/ Food /

Cheesecake med blåbär

 
 
 
 
 
Idag bakade jag någon slags cheesecake med blåbär. Vet inte riktigt om det är en cheesecake egentligen, men antar det eftersom själva fyllningen innehåller färskost, mascarpone, grädde, vit choklad och blåbär. Riktigt gott blev det i alla fall! Det här måste jag definitivt göra fler gånger.
#1 / / william:

oooh vad gott:D

#2 / / Elina:

Men hur god såg inte den ut?!
Är det amerikanska blåbär? Såg så stora ut, haha ;)

Svar: Den var sjukt god! Ja, det är amerikanska blåbär :)
Linnéa

#3 / / Anna:

Alltså mina ögon formas till hjärtan när jag ser kakan! Nej jag dreglar inte men gud så gott det ser ut!! :D

Svar: Haha, det var det också! Nästan så att jag dreglar en skvätt av att se mina egna bilder ;)
Linnéa

#4 / / emma:

ÅH, så gott! fin blogg med :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linnéa

#5 / / Anna:

Gärna recept tack <3

Svar: Kan lägga upp det i ett inlägg senare :)
Linnéa

#6 / / Ninni - Vimsiga mamman:

Så fräsch den såg ut!

#7 / / Ljuvliga Drömmar:

Den där såg inte lite god ut! :) Måste passa på att säga att din blogg är jätte fin!

Önskar dig en trevlig helg!
Kramar

Svar: Tack så mycket! Hoppas att du får en trevlig helg :)
Linnéa

#8 / / JUNITJEJ:

Den ser fantastiskt god ut!

#9 / / Johanna:

Gott!

#10 / / Sarah:

Gott me cheesecake :)

#11 / / Jenny:

Mums vad gott!

#12 / / Klara:

Blåbär och vit choklad låter ju som en helt fantastisk kombo, vill så gärna prova!

Svar: Det borde du göra! :)
Linnéa