/ Diary /

Tillbaka i Lund

 
 
Sedan några timmar tillbaka är jag tillbaka i min studentlägenhet i Lund. Det känns lite konstigt, ovant men ändå precis som vanligt. Jag har hunnit med att handla massa mat, laga en god linssoppa och tränat ett pass på gymmet. Har ju inte haft något gymkort över sommaren, så jag hade verkligen längtat efter att gymma och det kändes så himla bra att äntligen komma tillbaka. Kände mig inte riktigt hemma här förrän jag kom till gymmet. Haha! Tog det rätt lugnt eftersom jag knappt styrketränat på tre månader, men lär ändå få träningsvärk (får träningsvärk bara av att släpa på mina väskor, och ett rygg+bicepspass direkt efter det lär ju kännas en del imorgon). Måste packa upp mina väskor sen också, finns det något tråkigare? Tror inte det.
#1 / / Robex Lundgren:

finna bilder

#2 / / GoForFit:

Härligt!! :)

#3 / / e:

lite skönt med vardag igen?:)

Svar: Ja, absolut! :)
Linnéa

#4 / / bexollila:

Kul att vara tillbaka :D

#5 / / Tess:

Vad härligt att du är tillbaka! Lund är en underbar stad :) Kram