/ Interior /

Vill inreda nu!

 
 
Jag har fått världens inredningslust just nu och vill bara köpa massor av saker till min lägenhet. Eller nej, egentligen vill jag köpa en lägenhet och inreda den. Har suttit och letat efter lägenheter större delen av dagen och så fort jag hittar en som är riktigt fin blir jag lite ledsen för att jag inte kan köpa den. Jag vill ha en ljus lägenhet med ljusa golv, riktigt fint kök och bra planlösning... men får nöja mig med min lilla studentetta ett tag till. Det går ju inte riktigt att köpa alla prydnadssaker jag vill ha när jag bor på 26 kvm, och det jag suktar mest efter är stora prylar som ska stå på golvet. Typ ljusstakar. Åh, det får vänta.
 
Bilderna är i alla fall från föräldrarnas hus. En liten skrivbordshörna som bara är till prydnad, eftersom ingen någonsin skulle få för sig att sitta där. En dag när jag sprang omkring och letade efter mina glasögon (är halvblind utan kan ju tilläggas) var jag nära på att ta de som ligger där... Hade nog inte blivit så bra!